۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

دعوت از مردم همیشه سبز شیراز برای شرکت در راهپیمایی برای محکوم کردن هتک حرمت مسجد قبا و توهین و اقدام به سوء قصد علیه جان آیت الله دستغیب

هموطنان عزیز همانطور که مستحضرید روز گذشته عده ای از ارازل و اوباش رژیم دست به اقدام ننگینی زده و با محاصره مسجد قبا ، همان مسجدی که در دوران انقلاب اسلامی پایگاه مبارزه بود ، همان مسجدی که در دوران جنگ تحمیلی بزرگ‌ترين پايگاه اعزام نيرو به جبهه بود و از نظر تعداد شهدا گويا در ايران حائز رتبه نخست است را داشته ، همچنین قصد توهین و ضرب و شتم آيت‌الله‌العظمي سيد علي‌محمد دستغيب را داشته اند .
این آقایان همان کسانی هستند که سناریو آتش زدن عکس امام را به راه انداخته و چند روز بعد خودشان بیت امام را مورد تجاوز قرار دادند ، همان کسانی که مردم را در روز عاشورا به خاک و خون می کشند و می گویند به روز عاشورا توهین شده ، همان کسانی که سناریو آتش زدن قرآن را به راه انداخته و بعد به مساجد حمله می کنند ، آیا اینان حافظان اسلام هستند یا اینکه خود را پشت نقاب اسلام پنهان کرده اند؟
بدینوسیله از کلیه مردم عزیز شیراز دعوت بعمل می آید در راهپیمایی گسترده علیه این کافرین به ظاهر مسلمان که قرآن به نیزه می کنند حضور بهمرسانید
زمان ومکان :فردا ( پنجشنبه 10 دی ماه ) ساعت 15 شهرداری ( مسیر عزاداری عاشورا )
با حضور سبز خود مرحمی باشید بر دل سوخته خانواده های شهید وقایع اخیر

۱۳۸۸ دی ۵, شنبه

مسیر راهپیمایی سبز مردم شیراز فردا ( جنبش سبز )

بدینوسیله از کلیه دانشجویان ، دانشگاهیان ، کارمندها و کلیه اقشار جامعه ، حامی جنبش سبز دعوت بعمل می آوریم که در این راهپیمایی سرنوشت ساز شرکت نمایید. ساعت 10 صبح فلکه ستاد به طرف فلکه شهرداری

۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

عکس؛ ضرب و شتم وحشیانه زنان در قم

عکس؛ ضرب و شتم وحشیانه زنان در قم

۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

مراسم تاسوعا و عاشورا ی سبز در شیراز(قابل توجه حامیان جنبش سبز در شیراز)

روز تاسوعا و عاشورا شیراز ساعت 10 صبح : خ کریم خان زند- فلکه ستاد تا فلکه شهدا

http://www.rouydadnews.com/pages/894.php

پیشنهاد : چاپ آگهی ترحیم برای آیت الله منتظری و گرفتن مجلس ختم از سوی مردم سراسر ایران

با توجه به اینکه رژیم اجازه برگزاری مراسم عزاداری برای آقای منتظری را به علما نداده است پیشنهاد میکنم هر کس که میتواند با چاپ آگهی ترحیم ، از طرف خود مجلس عزاداری برای ایشان برگزار نماید ، مگر جلوی چند نفر را میتوانند در سراسر ایران بگیرند.

۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

اطلاعیه استخدام بسیج ( فوری فوری )

آیا از مشکل جنسي رنج ميبريد؟ آيا جنس مخالف و حتي موافق! توجهي به شما نميکند؟ آيا از کودکي عقده هاي رواني بسياري داشته ايد؟ آيا هميشه در دورانکودکي کتک ميخورديد؟ آيا چندين سال است که در کنکور قبول نميشويد؟ چاره مشکل شما در دستان ماست امروز ثبت نام کنيد فردا تجاوز کنيد -روابط عمومي بسيج

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

من مجید توکلی هستم

در برنامه تفسیر خبر امشب صدای آمریکا آقای رامین احمدی ، فعال حقوق بشر جهت حمایت از مجید توکلی حجاب بسر کرد

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

پیشنهاد : در صورت بروز هر اتفاقی در پی اعلام سایت کلمه ( دستگیری موسوی یا کروبی و...)اعلام اعتصاب عمومی

از کلیه هموطنان عزیز تقاضا دارم در صورت بروز هر اتفاقی در پی اعلام سایت کلمه در خصوص دستگیری آقای مهندس موسوی یا آقای کروبی ، به اعتصابی بزرگ دست میزنیم.

اهانت به امام ؛ واقعیت یا نقشه ای برنامه ریزی شده؟( آقای مهندس موسوی مجوز ، مجوز ، مجوز )

برخی صاحبنظران با توجه به احترامی که همه مردم بویژه جریان های معترض به انتخابات، برای شخصیت حضرت امام قائلند،یکی از بهترین راه حلها را دادن مجوز به جریان سبز برای شرکت در یک راهپیمایی برای محکوم نمودن چنین حادثه ای می دانند، راهپیمایی که می تواند تنها با حمل عکسهایی از حضرت امام و بدون شعارهایی انحرافی برنامه ریزی شود. به این ترتیب شیطنت و نقشه پدید آوردندگان این حادثه به نتیجه عکس خواست آنها خواهد انجامید.
دوشنبه شب پخش مکرر صحنه ای که صدا و سیما مدعی بود از تظاهرات همان روز (16 آذر ) تهیه نموده، و در آن تمثال حضرت امام در دست عده ای مورد اهانت قرار گرفت موج جدیدی را در کشور پدید آورد. صدا و سیما این اقدام را به معترضین انتخابات و اصطلاحا جنبش سبز منتسب نمود.

به گزارش خبرنگار "آرمان ایران" با پخش این گزارش اولین واکنش را مهدی کروبی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و نامزد معترض دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با ارسال نامه ای به ضرغامی رئیس صدا و سیما نشان داد.

کروبی در نامه خود که آن را 17 آذر نوشت متذکر شد: "برخى عامدانه به دنبال بد نام كردن اعتراضات واقعى و حقيقى مردم كه پس از انتخابات رياست جمهورى آغاز شده است، مى باشند و درصدد هستند راه را براى جريانات افراطى كه جز به قانون شكنى و سركوب مردم نمى انديشند، باز كنند."
کروبی در نامه خود هشدار داد: "متاسفانه مجموعه ای در این سازمان شكل گرفته است كه بر این اعتقاد است با هزینه كردن نام و اعتبار امام، سركوب مردم را توجيه نمايد."

اما مديركل روابط عمومي سازمان صداوسيما "محمود عاطفی" فردای آن روز یعنی 18 آذر ماه ضمن رد ادعاي مهدي كروبي گفت: " تصاوير مربوط به اغتشاشگران موسوم به جنبش سبز كه از بخش خبري 20:30 پخش شد، كاملا واقعي و حقيقي است و هيچ كدام از آن تصاوير مونتاژي نيست و اصل آنها در صداوسيما موجود است."

موضوع در همین جا خاتمه نیافت، و روز پنجشنبه 19 آذر حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام (س) در نامه سرگشاده ای به ضرغامی اساسا منکر وقوع چنین حادثه ای گردید و نوشت: " موضوع بدان گونه که در برنامه تلویزیون نشر یافته نبوده و علیرغم آنکه در این روز بعضا شعارهای ساختار شکنانه دیگری، با کمال تاسف مطرح شده، اما هتک حرمتی نسبت به ساحت امام خمینی (س)گزارش نشده است."
انصاری همچنین با "دروغ بیّن و مسلّم" نامیدن آنچه صدا وسیما مرتکب شده نوشت: "حرمت شکنی بی‌سابقه صدا و سیما در تنظیم تصاویر پخش شده جداً باعث تاسف، تعجب و اعتراض جدی دوستداران امام راحل است." و توضیح داد: " نکته حائز اهمیت آن است که هیچ‌ یک از شبکه‌های خارجی و رسانه‌های دیداری و نوشتاری- علی ما نقل- چنین مطلبی را انعکاس نداده‌اند و این اشتباه تنها مخصوص صدا و سیمای جمهوری اسلامی است."

قائم مقام موسسه نشر آثار امام همچنین تاکید نمود: "بغض های متقابل را اگر بتوان در کانون واحدی به محبت تبدیل کرد می‌توان نسبت به آینده امیدوار بود و این همان نکته ارزشمندیست که همواره مورد تایید و تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده و توسط ایشان در مواقع مختلف از مسئولین نظام جمهوری اسلامی مطالبه شده است و به همین سبب هر گونه تلاش از ناحیه هر کس برای آنکه این اختلافات را به بیرون از این خانواده بزرگ هدایت کند را باید نابخردانه و احتمالا خائنانه تحلیل نمود و از آن خون دل خورد و ابراز تاسف کرد. و این تاسف آنگاه صد چندان می‌شود که اشتباه از ناحیه صدا و سیمای جمهوری اسلامی باشد."
در حالیکه میر حسین موسوی نیز در مصاحبه با روزنامه جمهوری اسلامی این اقدام را کاملا مشکوک و یک اقدام ضدانقلابی دانست، سخنان آیت الله صانعی که روز جمعه 20 آذر منتشر شد نکات تازه ای را مطرح نمود، ایشان پرده از نقشه ای برداشت که در پس این قضیه وجود داشته و می خواهد با هزینه نمودن از امام اهداف خود را پیگیری نماید.
این مرجع تقلید و شاگرد امام گفت: "برخی‌ها وقتی به بن بست می رسند حتی از امام هم نمی‌گذرند و از امام سرمایه گذاری می‌کنند، انسان‌های ظالم عکس امام را آتش می‌زنند، بعد می‌گویند کار دانشجویان بوده است، در حالیکه دانشجویان فدایی امام هستند و همه چیزشان را از امام دارند و اگر اعتراض مي كنند به خاطر سخن ايشان مبني بر اينكه ميزان راي ملت است،مي‌باشد."

اما روز جمعه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز اطلاعیه ای با امضای آیت الله پزدی منتشر نمود.
در این اطلاعیه با واقعی قلمداد نمودن این حادثه آن را به معترضین دانشجو نما منتسب نموده و آورده: " در آخرين توطئه‌ها در روز 16 آذر يعني روزي كه نماد استكبارستيزي دانشجويان و دانشگاهيان است عده‌اي بسيار اندك در لباس به ظاهر دانشجو با هتك حرمت بزرگ پرچمدار مبارزه با استكبار جهاني يعني مرجع و رهبر عاليقدر جهان تشيع حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خميني‌(ره) دل مردم عزيز ايران و علاقه‌مندان به امام خميني‌(ره) را در سراسر جهان به درد آوردند."
آنگاه ایشان با تاکید بر برخورد قاطعانه می نویسد: " جامعه مدرسين حوزه علميه قم با محكوم كردن اين اقدام ننگين موكدا از مسئولين ذي‌ربط درخواست مي‌نمايد با عاملان و مسببان اين جرم عظيم قاطعانه برخورد نمايند"
آیت الله یزدی در پایان بیانیه خود به نکته مهمی اشاره می کند و از افشاگری رسمی در مورد برخی افراد با عناوین حقیقی و حقوقی نام می برد، گرچه ایشان مشخص ننمود که چه کسانی در جایگاه های حقوقی از چنین اقدامی حمایت نموده اند ولی افراد عنوان دار در کشور معمولا به افراد رده بالای نظام اطلاق می گردد و بسیاری حدس می زنند نظر ایشان کسی است که اخیرا رهبر انقلاب همه را از تخریب ایشان بشدت نهی نموده بودند.
آیت الله یزدی می نویسد: " يادآور مي‌شود كساني که با داشتن عناوين و جايگاه‌هاي حقيقي و حقوقي از اين گونه اقدامات حمايت مي‌كنند دانسته و يا ندانسته با دشمن اسلام و انقلاب همكاري دارند در صورت ادامه بطور رسمي به مردم معرفي خواهيم نمود."
در همین راستا و به گزارش "فارس" تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم بنا شده امروز با تعطیل نمودن کلاس ها به تجمع و محکومیت این اقدام بپردازند. فارس خبرگزاری طرفدار دولت در خبرهای مسلسل وار خود از موج اعتراضات و عزاداری هایی که بناست از امروز در دانشگاه ها و مراکز دیگر بوقوع بپیوندد خبر داد، این خبرگزاری همچنین در خبری انتقاد نمازگزاران نماز جمعه قم از بیت امام راحل (ره) را در این خصوص منتشر ساخته! و نوشت: نمازگزاران جمعه قم در پايان راهپيمايي خود با صدور بيانيه‌اي از سكوت موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) به ويژه بيت امام راحل(ره) در قبال اين اهانت، انتقاد كردند.
خبرگزاری فارس همچنین از قول نمازگزاران نوشت: اهانت به ساحت مقدس امام راحل(ره) موضوعي نيست كه بتوان در قبال آن اغماض كرد و سكوت هر شخصيت موثر نشان از بي‌بصيرتي، قدر نشناسي، محافظه كاري يا تحليل‌هاي غلط و وارونه است، از اين رو از تمام شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي در اين كشور مي‌خواهيم كه به وظيفه ديني، وجداني و ملي خويش عمل كنند. بر ملت هوشيار ايران است كه از حرف‌ها و سخنان ابوموسي‌هاي اشعري زمان غافل نمانند.(!) والبته توضیحی در خصوص این شخصیت جدید مطرح شده در کشور نداد.
آنچه که در جمعبندی حوادث می توان ذکر نمود آنکه علی رغم انکارهای موجود در صف معترضین به دولت در وقوع چنین حادثه ای و همچنین همراه شدن موسسه تنظیم و نشر آثار امام درانتقاد به اقدام صدا و سیما، همچنان طرفداران احمدی نژاد اصرار دارند وجود چنین حادثه ای را اثبات نموده و با استفاده از موج آن احتمالا دست به افشاگری‌هایی بر علیه برخی شخصیت ها بزنند.

البته در این بین هنوز عزت الله ضرغامی شخصا عکس العملی به انکارهای موجود نشان نداده و بیان نمی کند چگونه افرادی حاضر شده اند جلو دوربین فیلمبرداری رسمی صدا و سیما دست به چنین اقدام احمقانه ای بزنند، بی آنکه نگران تشخیص هویت خود بوده و از عواقب آن بترسند، و همچنین بیان نمی کند چگونه تنها فیلمبردار صدا و سیما موفق شده از این صحنه فیمبرداری نموده و آن هم در این بین تنها از انگشت دستهای آشوبگران فیلم بردارد، بدون آنکه بخواهد کمی لنز دوربین خود را بر محیط یزرگتر و جمعیت اطراف آن بازتر نماید!

در مجموع وقوع حادثه بشدت مورد شبهه اهل نظر بوده و روز به روز بر احتمال وجود نقشه و انگیزه های برنامه ریزی شده ای در تهیه و پخش این فبلم افزوده می شود.

برخی صاحبنظران با توجه به احترامی که همه مردم بویژه جریان های معترض به انتخابات، برای شخصیت حضرت امام قائلند،یکی از بهترین راه حلها را دادن مجوز به جریان سبز برای شرکت در یک راهپیمایی برای محکوم نمودن چنین حادثه ای می دانند، راهپیمایی که می تواند تنها با حمل عکسهایی از حضرت امام و بدون شعارهایی انحرافی برنامه ریزی شود.

مسلما با چنین برنامه ای شیطنت و نقشه پدید آوردندگان این حادثه ( چه واقع شده باشد و چه صحنه سازی) به نتیجه عکس خواست آنها خواهد انجامید.

۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

جنبش می رود تا ششمین ماه خود را جشن بگیرد

گزارش روزنامه فیگارو از شانزدهم آذر
استقامت بزرگ ایرانیان
ترس، نگار، دختر جوان ایرانی را ترک نمی کند و مانند پوست به تن اش چسبیده و ناچار است آن را بپذیرد. بهترین دوست اش از تابستان گذشته تا کنون پشت میله های زندان بسر می برد. پدرش به تازگی آزاد شده و از بازجویی های طولانی برایش گفته است، نور لامپ های مهتابی که در نیمه شب فضای سلول را روشن می کرده ، و فریاد های زندانیان دیگر...
در بیست و شش سالگی نگار، خود را برای روز های بدتر آماده کرده است. پس از اینکه همه روز خود را در دانشگاه تهران به تظاهرات پرداخته بود در ایمیلی که دیروز فرستاد نوشت « دیگر برای عقب نشینی دیر شده است».
شانزدهم آذر، روز یادبود کشته شدن سه دانشجوی ضد آمریکایی در دوران شاه، در دانشگاه تهران می باشد. رژیم اسلامی برای جلوگیری از تظاهرات دانشجویان ، نیرو هایش را دوبرابر کرده بود. نیرو ها از ساعت پنج و نیم بامداد در دانشگاه تهران که یکی از مراکز اصلی مخالفت ها و تظاهرات است مستقر شده بودند.
اینترنت که ابزار اصلی ارتباطی مخالفین است به سختی کار می کرد. برای جلوگیری از پیوستن رهگذران به دانشجویان، جلوی درب دانشگاه مانع ایجاد کرده و با نوار بزرگ پارچه یی آن پوشانده بودند. رضا، یک روزنامه نگار ایرانی در محل گفت « وضعیت هیچگاه تا این اندازه بحرانی نبوده است».
در آغازو درمیان ناباوری همگانی شعار های مخالفت با رژیم کم رنگ بود، سپس به آرامی در سراسر شهر گسترش یافت. خیلی زود در خیابان ها، گروه های کوچک شکل گرفت و شمار تظاهر کنندگان به هزاران تن رسید.
بگفته شاهدان نیروهای پلیس با کمک بسیجی ها به تظاهر کنندگان یورش آوردند. یکی از شاهدان گفت « مردم با محاصره نیرو های پلیس به نجات دستگیر شدگان بر می خاستند».مردم شعار می دادند« ایران شده زندان ، اوین شده دانشگاه» .
یک جامعه شناس ایرانی که نمی خواست نامش بازگو شود گفت: « سرکوب ها بجای خفه کردن تظاهرات، آن را بسوی خشونت می کشاند» او افزود که در سی سال گذشته درجمهوری اسلامی چنین چیزی دیده نشده است.
همه چیز از یک تظاهرات ساده در بیست و دوم خرداد ماه گذشته، پس از انتخاب احمدی نژا د « تقلب انتخاباتی» آغاز شد. جنبش می رود تا ششمین ماه خود را جشن بگیرد. « در آغاز ایرانیان فریاد می کشیدند راًی من کجاست؟» و در خواست انتخابات تازه یی داشتند، ولی « امروز همه ارکان جمهوری اسلامی در تمامیت آن از سوی برخی زیر سؤال رفته است». روش های تازه یی بوجود آمده است ، شب ها شعار هایی علیه علی خامنه ای رهبر حکومت روی دیوار ها پدیدار می شود.
در آغاز تنها در تهران بود و سپس به شهرستان ها نیزگسترش یافت. فیلم هایی که در یوتیوب دیده می شود نشان می دهد که در مشهد، تبریز و کرمانشاه تظاهرات برگزار شده است، در یکی از فیلم ها دیده می شود که دانشجویی، پرچم سه رنگ ایران را در دست دارد که نقش الله، نماد جمهوری اسلامی از میان آن بیرون آورده شده است.
اگر مخالفین گسترده و حتی بدون سازماندهی بمانند، اختلافات درونی رژیم را فلج خواهد کرد، « اختلاف میان جناح های رژیم روز بروز عمیق تر می شود».
سعید ابوطالبی نماینده پیشین رژیم در مجلس، در روزنامه اصلاح طلب اعتماد نوشت« هر چه زمان بگذرد مشکلات جدی تر خواهد شد».
در یک اعلامیه تازه یی که دیروز از سوی خبرگزاری ایلنا پخش شد، آیت الله بنیاد گرا، ناصر مکارم شیرازی پیشنهاد « گفتگو با اپوزیسیون» برای « آرام کردن اوضاع سیاسی» را داد.
برای نگار دختر جوان ایرانی، جای چانه زدن نیست، جنبش نباید قربانی یک « وحدت ظاهری» شود. او می گوید جنبش ما مسابقه سرعت نیست بلکه یک ماراتون "استقامت" است.

محرم سبز؛ عاشورايی که خامنه ای در آن کشته می شود

برگرفته از فیس بوک موسوی:
مردم خود را برای محرم آماده میکنند. مردم آماده میشوند تا به این بازی خونین خاتمه بدهند.عده زیادی از مردم یقین دارند که 10 روز محرم پایان دیکتاتوری است.
محرم سبز

اطلاع رسانی کنید

۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

تظاهرات دانشجویی 16 آذر در شیراز

همه با هم 16 آذر اعتراض خود را به دولت کودتا اعلام می کنیم ، شیراز ساعت 10 صبح خوابگاه ارم و بعد از ظهر ساعت 16 میدان دانشجو

شلیک گلوله در جلسه اضطراری اعضای فرماندهی سپاه و اعضای هیئت مدیره "شرکت کنترل ترافیک تهران" و زخمی شدن مهندس حجت الله بهروز

( یک ایمیل که الان بدست من رسید اگه تو بالاترین عضو هستید لینک این رو بگذارید )
من یکی از اعضای تحریریه روزنامه آفتاب یزد هستم که این خبر تلفنی از سوی یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت کنترل ترافیک تهران که ما این شخص را کاملا میشناسیم اعلام شد ولی برای حفظ امنیت ایشان و خواسته خود ایشان از درج نام وی خودداری کردیم . این خبر با تماس با خانواده مهندس یهروز نیز تلویحا تایید شد ولی بدلایلی سردبیر روزنامه علیرغم تایید صحت آن ، از درج این خبر برای شماره فردا امتناع ورزیده
شلیک گلوله در جلسه اضطراری اعضای فرماندهی سپاه و اعضای هیئت مدیره "شرکت کنترل ترافیک تهران" و زخمی شدن مهندس حجت الله بهروز
در گفتگوی تلفنی با یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت کنترل ترافیک تهران ایشان اعلام کردند که در صبح روز سه شنبه دهم آذر ماه ، از آنها دعوت شده بود که در این جلسه اضطراری حضور یابند . بحث این جلسه که از قبل به اعضای هیئت مدیره اعلام شده بود درباره فراخوانهایی بوده که برای 16 آذر برای ایجاد ترافیک کاذب از سوی معترضان اعلام شده . به گفته این عضو هیئت مدیره که نخواست نامش فاش شود در این جلسه که به درگیری لفظی بین سرتیپ نقدی در جلسه با یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت کنترل ترافیک می انجامد که منجر به شلیک گلوله توسط محمد رضا نقدی به سوی مهندس حجت الله بهروز میشود که ایشان در این جلسه از ناحیه پا به شدت آسیب میبیند و به بیمارستان روانه میشود .
درباره بحثی که بین سرتیپ نقدی و مهندس بهروز صورت گرفته و منجر به شلیک گلوله شده این عضو هیئت مدیره شرکت کنترل ترافیک می افزاید: بحث زمانی بالا گرفت که مهندس بهروز درباره ناتوانی این شرکت برای مقابله با ایجاد ترافیک کاذب از سوی معترضان در روز 16 آذر توضیحاتی داد که ظاهرا به مذاق سرتیپ نقدی خوش نیامد و درگیری و شلیک گلوله با سلاح کمری بسوی مهندس بهروز را در پی داشت . ایشان گفت : که خود مهندس و خانواده ایشان و همچنین اعضای شرکت کننده در این جلسه همین امروز تهدید شدند که درباره حادثه امروز با رسانه ها و حتی اشخاص صحبتی نکنند .