۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

روز زن را به روز آزاديخواهي و عدالت زن ايراني تبديل كنيم


آژانس ايران خبـــــــــــــر: با نزديك شدن به روز جهاني زن , فراخوانهايي دررابطه با تظاهرات در اين روز داده شده است. يكي ازفراخوانها مربوط به گروه عدالت سبز است . اين گروه در بخشي از فراخوان خود آورده است : بياييد تا در پيوند با زنان شجاعي كه اكنون در بند و اسير هستند , در كنار دختران و مادران درد مندمان , روز 8 مارس را به روزي براي دادخواهي و خونخواهي جان باختگان راه آزادي و نوري براي فرياد حق تبديل كنيم . متن كامل اين فراخوان به شرح زير است :
ما هرگز ديگر آرام نمي گيريم و بر جاي خود نمي نشينيم , ما جاي خودرا در صف اول مقدم پيدا ميكنيم و بس!
زنان و مردان آزديخواه / مردم دليرو بي باك
اين روزها و در شرايطي كه كشورمان بعداز سالها تحمل درد و رنج و زور, در مسير كسب آزادي گام نهاده وهمه يك دل و يكرنگ در كوچه و خيابان ها فرياد نفي ديكتاتوري سر مي دهند, برما زنان اين خاك بعنوان مادران ميهن است كه در روز زن , بسيار فراتراز كسب برابري , براي ايجاد تغيير براي عدالت در كشورمان و رسيدن به آزادي گام برداريم .
ما زنان وارثان خاكي هستيم كه روزي ايران زمين نام گرفت . پس به جاست كه در روزي كه به اسم ما زنان , نامگذاري شده , هويت خود را بر هويت خاك خود همگون سازيم و بعنوان يك زن ايراني , نداي ” ندا “ و ترانه سراي ” ترانه “ باشيم, همانها كه خاطره شان بر سنگفرش همين خيابانها نقش بسته است , و شعله اي باشيم از آتشي كه زهرا بهرامي از آن دم زد . آنجا كه گفت : ما هرگز ديگر آرام نميگيريم و برجاي خود نمي نشينيم , ما جاي خود را در صف اول و مقدم پيدا ميكنيم و بس !
پس بياييد تا در پيوند با زنان شجاعي كه اكنون در بند و اسير هستند , در كنار دختران و مادران درد مندمان , روز 8 مارس را به روزي براي دادخواهي و خونخواهي جان باختگان راه آزادي و نوري براي فرياد حق تبديل كنيم . چرا كه زن ايراني چنين خواهد توانست روز زن را گرامي بدارد.
8مارس امسال را با اعتراضات گسترده در تهران و شهرستانها برگزارميكنيم

۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

پیشنهاد به آقای کروبی: این لباس روحانیت را از تن بدرید و مقابلشان بیاندازید

تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
روحانیتی که دم از اسلام می زند ، روحانیتی که باید در برابر ظلم و ستم بییاستد ،چگونه است که در برابر ظلم و ستم و قتل عام مردم سکوت اختیار کرده است ،آقای کروبی این لباس را بدرآورید و مقابلشان بیاندازید ، مشخص شد که این لباس جزء برای تزویر و ریا هیچ ندارد،براستی که این لباس ریا و تزویر برازنده شخصی چون شما نمیباشد.
یقین داشته باشید که ملت چهره جدید شما را پذیراتر خواهند بود.

سرکوب شدید دانشجویان معترض در شیراز

شیراز 4 اسفند - اکنون : چهار راه ملاصدرا ، نمازی ، سینما سعدی ترافیک شدید ... تجمعات دانشجویی اطراف خوابگاه شیراز به خشونت کشیده شد و یک دختر دانشجو با ضربه باتوم از ناحیه سر دچار جراحت شد که به بیمارستان نمازی انتقال داده شد...لباس شخصی ها با موتور مرتب بالا و پایین می شوند و همچنان تعداد بسیار زیادی از دانشجویان در محدوده خوابگاه و چهار راه ملاصدرا حضور دارند

در غم حامد - تحصن دانشجویان شیراز 4شنبه ساعت 12 و تظاهرات مردمی ساعت 4

با اعلام عزای عمومی توسط "دانشجویان آزادی خواه شیراز" و خشم دوستان حامد، دانشجویان از 4 شنبه ساعت 12 تحصن خود را در پردیس ارم آغاز می کنند
هم چنین تظاهرات مردمی به شرح زیر برگزار خواهد شد
مسیر تظاهرات ا..ا.. 4شنبه 4 اسفند ساعت 4 عصر ارم ..ا..ا
در صورت حمله های غافلگیرانه می توانیم از کوچه های اطراف تغییر مسیر بدهیم.ا
مسیر اصلی: ارم تا دانشگاه از ساعت 4
مسیر جایگزین (در صورت لزوم) : ستاد تا ملاصدرا از ساعت 5 تا 7
...مسیر تظاهرات ضربتی: ابتدای عفیف آباد تا انتهای آن از ساعت 7:30 تا 9
منبع صفحه 25 بهمن

۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

25 بهمن

بعد از 32 سال دیکتاتوری در ایران به پایان رسید


۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

مسیر راهپیمایی 25 بهمن در شیراز


شیراز-میدان نمازی ساعت 15