۱۳۸۹ تیر ۲۰, یکشنبه

تا کی باید به بسیجیها ولباس شخصی ها اجازه تجاوز به جان و مال و ناموس مردم به اسم اسلام داده شود؟

به نقل از گزارشگران هرانا: هفته ی گذشته یک دختر جوان در تبریز به نام الناز بابازاده، توسط نیروهای بسیج پس از تجاوز به قتل رسید.بنا بر این گزارش ، یکی از نیروهای بسیج به بهانه ی بد حجابی، با سد کردن راه خودرو الناز بابازاده در منطقه ولیعصر تبریز دستور توقف و به اصطلاح “اصلاح حجاب” وی را می دهد که با مقاوت این دختر جوان مواجه می شود.فرد مذکور پس از مشاهده ی چنین وضعی، با کشیدن سلاح و تهدید وارد خودروی خانم بابازاده می شود و بلافاصله پس از آن دوتن دیگر از نیروهای لباس شخصی نیز وارد خودرو می شوند.این سه تن پس از ضرب و شتم وحشیانه و تعرض و تجاوز جنسی به این دختر جوان ۲۶ ساله وی را با شلیک گلوله به قتل می رسانند و جسد را در اطراف گورستان امامیه تبریز رها می کنند.پس از تحقیقات محلی گزارشگر خبرگزاری حقوق بشر ایران، نهایتا در ختم الناز بابازاده مشخص می شود که فرزند یکی از سرداران پاسدار ایشان را به قتل رسانده و انگیزه ی خود از قتل و تجاوز را مبارزه با بد حجابی و انجام فرمان خدا اعلام کرده است!خانواده ی بابازاده از این فرد شکایت کرده اند اما گفته می شود که سپاه تبریز در تلاش است تا پرونده ی این جنایت را در اختیار خود گرفته تا شخصا رسیدگی کند.الناز بابازاده ساکن کوی ولیعصر تبریز بوده است.اخیرا نیروهای امنیتی به بهانه ی برخورد با بدحجابی و اجرای طرح حجاب و عفاف، آزادی زنان در کشور را محدود تر از قبل کرده اند و فضایی مملو از رعب و وحشت برای ایشان ساخته اند.

منبع : گزارش گران حقوق بشر ” هرانا ”













۹ نظر:

  1. KIRE KHAR BE KOSE KHAHARO MADARE HAR CHI BASIJI SEPAHI VA VELAYATE FAGHIHE> RIDAN BE IN REJIME SARASAR KESAFAT.

    پاسخحذف
  2. We have always talked about the Turkish's bias to their family especially to their sisters, daughters, wives and all women as a whole. I don't know what else should be happened until it brings them to their cautious!

    پاسخحذف
  3. As long as Islam is in power in our country, we would see more and more of these horrible, criminal accidents. It's is all about Islam.

    پاسخحذف
  4. http://www.iranpressnews.org/source/079423.htm

    سلام
    خاک تو سر این تبریزی های بی غیرت پشندی که ادعای ترک جدا طافته بودن دارن و هیچ غلطی نمی کنن.
    خاک تو سر پدر خانواده که به جای اینکه بره و سر پدر و پسر قاتل دخترش رو بگیره و ببُره مثل ترسو های بزدل رفته شکایت کرده.
    واقعا باید جرات اون بسیجی رو علیرقم لجن بودنش ستود. بابای بی غیرت دختره باید یاد بگیره.
    بابا ترک های هویج ادعا بریزید بکشید این لجن ها رو... مگه این ها نمی کشن شهروندانتون رو؟ پس چرا می خواید مثل لجن بمی رید؟ مثل انسان بمیرید!
    من یه گیلانی بی غیرت زن فاسدم از دید شماها. الکی که براتون جک در نمی یارن. با شرف باشید، عقل تون رو به کار بندازید. انسان باشید. حق انسان رو بگیرید تا اینکه مثل زالو زندگی کنید.

    اگه تونستید این رو به تارنماهای ترک ها و تبریزهای غیور بفرستید.

    پاسخحذف
  5. وقتي چند نفر بسجي بگيريم زنشونو جلو چشمشون بكنيم
    بع انقدر بزنيمشون كه فلج بشن اخرشم 1 چشمشونو در بياريم ديگه هيچ بسيجي حروم زاده اي نميتونه همچين كاري كنه ..مژده بله بسيجيا 1 روز اينجوري ميشه ميشه ميشه اون روز صداي زجر كشيدنتون لالايي منه.

    پاسخحذف
  6. بسهم خود به عنوان یک ایرانی به خانواده این خانم بطور اخص و مردم آذربایجان بطور اعم تسلیت میگویم و خودم را در غمشان شریک میدانم. تف بر ریش خمینی و خامنه ای و خلخالی.

    پاسخحذف
  7. فقط بگو مرگ بر اسلام

    پاسخحذف
  8. khastam be oon bache rashtie javgir begam ke mardak to yeki nabayad az gheyrat o in chiza harf bezani ettefaghan ino bedoon ke baraye shomaha alaki jok nemisazan bache! boro yekam darse gheyrat pas kon bad bia harf bezan. mardome tabriz kareshoono baladan to yeki negaraneshoon nabash, lazem nakarde javgir beshi, kari ham jonbeshe sabzi mabzi nadaran, begoo bebinam inhame tooye Rashhhhhhhhhhhhht dokhtar gereftan tajavoz kardan edam kardan chera hich gohi nakhordin? chera shahro atish nazadin? oskol boodan ham haddi dare valla.
    boro ta zanet narafte kar dastet nadade jolosho begir bodo affarin

    پاسخحذف