۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

برنامه سبزهای شیراز به مناسبت روز کارگر

11 اردیبهشت روز جهانی کارگر، روز پیوند جنبش سبز با جنبش کارگری… همه با هم به همراه کارگران زحمتکش کشورمان که این روزها در مشقت و سختی کار می کنند ولی مزدی نمی گیرند در مکان های مشخص شده گردهم می آییم و از حقوق کارگر پشتیبانی می کنیم.
گروهی از حامیان جنبش سبز، از تمام شهروندان دعوت کرده اند تا در تمامی نقاطِ کشور، راس ساعت ۴ بعد از ظهر حضور یافته و با حضورِ سبز خود، از کارگران جامعه خود دفاع کنند.
این فراخوان شعارهای پیشنهادیِ روز کارگر را چنین اعلام کرده: آزادی عدالت این است شعار ملت؛ استقلال آزادی عدالت اجتماعی؛ هیهات من الذله ویا حسین میر حسین .
مکان :
خانه کارگر شیراز :بلوار سرد خانه فلکه فرصت شیرازی جنب اتحادیه اماکن
در صورت درگیری نیروی انتظامی و عدم امکان برگزاری مراسم، به سمت استانداریها در مراکز استان حرکت خواهیم نمود.

۲ نظر:

  1. Hameh Ba Ham Yak Seeda Baray Iran, Na mullah, Na allah, Marg bar hezbollah,2bar.._Marg bar isLam.

    پاسخحذف
  2. شعار های روز کارگر همه بیایید:
    من ایرانیم .... اما در لندن زندگی می کنم

    صد حادثه چون دوم خرداد بسازیم .... زرشک

    ما بیشماریم ... با فتوشاپ

    یاحسین ٬ یا میرحسین

    یک یا حسین تا میرحسین .... بره پیش صدام حسین

    مرگ بر دیکتاتور .... مخملی

    چه شاه باشه چه دکتر مرگ بر دیکتاتور ..... خاتمی دیکتاتور تو هم نبودی دکتر

    رای من کجاست ؟ .... سر جاشه

    موسوی٬کروبی رای ما رو پس بگیر .... پس بده

    نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی .... نه شرقی نه غربی فقط غربیه غربی

    ما مرد با حجابیم با روسری می خوابیم

    مازنیم ما زنیم ماتیک به لب می زنیم

    برادر مانتویی قهرمان من تویی

    مرگ بر روسیه دامنشان طوسیه

    چشمای من ناز داره با اوباما راز داره

    نه آجیل نه پسه جنبش به گل نشسته

    ای یزید با غیرت حمایت حمایت

    وای اگر آمریکا حکم جهادم دهد، سطل آشغال شهرداری باید جوابم دهد

    انرژی زغال سنگ، حق مسلم ماست

    با فتوشاپ زیادیم، خر ابن‌زیادیم

    پاسخحذف