۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

فائزه هاشمی : هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک

به نقل از ندای سبز آزادی در واکنش به دروغ پردازی و خبرسازی های رسانه هایِ حامیِ دولت و همچنین اتهام زنی های اخیر برخی نشریاتِ متعلق به نهادهای نظامی و شبه نظامی پیرامون دارائی های فائزه هاشمی رفسنجانی و "افتتاح برج مجللِ وی در شمال تهران"، تکذیبیه ای از سوی دفتر فائزه هاشمی در این زمینه منتشر شد و در اختیار رسانه ها قرار گرفت.در این تکذیبیه که در قالب بیانیه و استناد به شواهد و مستندات منتشر شده، به چند مورد از اتهامات وارده از سوی نشریاتِ فوق الذکر نیز پاسخ داده شده است.

فائزه هاشمی در پاسخ به این اتهام زنی ها خاطرنشان کرده است:

"هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
الف ) روز نامه جوان مورخ ۵ اردیبهشت ۸۹ با چاپ عکس برجی در خیابان نیاوران تهران و ارایه توضیحات و نوشته هایی که همزمان در چند سایت و خبرگزاری هم منتشر شده، مالکیت این برج را غیر مستقیم به اینجانب نسبت داده است.
ب ) حـقیقت نیـوز در ۳۰ فروردین ۸۹ از قـول یـک مقام امنیتی نقل کرد که نیمی از بودجه شبکه ماهواره ای فارسی وان توسط اینجانب تأمین می گردد و همچنین اینجانب سرمایه گذاری هنگفتی در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی کرده ام.
ج ) ماهنامه سیاسی- اعتقادی ایران فردا متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد رودهن در شماره دی ماه 1388 خود در صفحات 24 و 25 اکاذیب زیر را به اینجانب نسبت داده است:
ساختمان سازی در مناطق جنگلی کانادا و داشتن شرکت ساختمانی
سرمایه گذاری در تجارت نفت
مالکیت شرکت واردات و صادرات لوازم آرایشی
مالکیت باشگاه اسب سواری به مساحت 3000 هکتار در سیمین دشت فیروزکوه
مالکیت ویلای چهار طبقه در کلاردشت (همراه عکس)
دیدار با روحانی اعظم رژیم اسرائیل
ساماندهی دختران فیروزه ای و سفارش ۲۰۰ هزار مانتوی سبز
حضور در میدان هفتم تیر سوار بر موتور در روز قدس
سخنرانی در دانشکده علوم انسانی واحد علوم تحقیقات در ۱۶ آذر

و دروغ های بسیار دیگر

ضمن تکذیب کامل کلیۀ مطالب فوق، توجه مردم عزیز را به نکات زیر جلب می نمایم:
یک - روزنامه جوان متعلق به سپاه پاسداران ( با بودجه بیت المال) و مقام امنیتی مورد ادعای سایت حقیقت نیوز( بخوانید دروغ نیوز) و ارگان بسیج در دانشگاه، دروغ را رسالت خویش قرار داده و معلوم نیست مجوز شرعی بیان این همه دروغ را از کجا گرفته اند؟!جای تأسف است نهادهایی که طبق وظیفه قانونی خود حافظ امینت کشور، جامعه و تک تک افراد باشند، خود به بیان و انتشار چنین دروغ هایی در تخریب افراد و مخدوش کردن امنیت فردی، اجتماعی و روانی آنان و مسموم کردن فضای جامعه دست می زنند.دو ـ گویی از ابتدای سال همت مضاعف و کار مضاعف، گروهی در تبعیت از این نامگذاری، تمامی همت و تلاش خود را در ترویج دروغ و تهمت و افترا گذاشته اند که نشان از استیصال و به بن بست رسیدن طرح های ساختار شکنانه سال گذشته آنان بوده و سناریوها را در این سال عوض کرده اند.سه ـ این گونه دروغ پردازی های آشکار ناشی از مصونیتی است که در سایه تعلل قوه قضائیه حاصل شده است. عدم انجام وظیفه توسط قوه قضائیه در رسیدگی به شکایات اینجانب و بسیاری دیگر کار را به اینجا رسانده که گروهی با آزادی و مصونیت کامل و حتی قربه الی الله دروغ بگویند و نیات پلید و غیر اسلامی و غیر انسانی خود را عملی کنند. بدیهی است که قوه قضائیه نیز به دلیل بکارگیری این رویه، مانند گویندگان و منتشرکنندگان این اخبار کذب باید در مقابل ملت و خدا و در پیشگاه تاریخ پاسخگو باشد.چهار ـ شکایت خود را از این رسانه ها به قوه قضائیه تسلیم خواهم کرد، گرچه مطمئن هستم مـثل همه شکـایت های اینجانب، خانواده من و سایر افراد تحت ظلم، این شکایات هم به بایگانی سپـرده می شود. اما همان گونه که تاریخ به ما آموخته است که هیچ ظلمی پایدار نخواهد بود، بـالاخره روزی می رسد که این مظالم مـورد رسیدگی قرار گرفته و از طـرفی پاسخگوی مردمی باشم که می گویند چرا دروغ ها را تکذیب نمی کنید و چرا شکایت نمی کنید.پنج - هر چند می دانم دست اندر کاران بنگاههای دروغ پراکنی فوق نسبت به دروغ های خود آگاهی کامل دارند،اما جهت تنویر افکار عمومی بگویم که براساس استعلام از شهرداری منطقه یک تهران، برج مذکور در روزنامه جوان با شماره پلاک ۲۸۱ ( قدیم) و۲۴۶( جدید) در نیاوران، میدان یاسر، خیابان شهید باهنر به نام«گل سنگ» و شرکت آوا متعلق به شخصی به نام جواد شهسواری و بیست و نه نفر از شرکاست که پایان کار آن به شماره کامپیوتری ۳۲۳۷ در تاریخ هفدهم اسفند ماه ۸۸از سوی شهرداری منطقه مذکور صادر شده است و بنده هیچ سهمی در آن برج ندارم. "لازم به ذکر است طی ماههای بعد از انتخابات، حامیان دولت و رسانه هایِ ارگانِ آنان، بدلیل حمایت خانوادۀ هاشمی رفسنجانی از جنبش مردم ایران، حملات و اتهامات زیادی را متوجه هاشمی آنان کرده و برخی از اعضای آن خانواده را بازداشت یا تهدید به بازداشت و تشکیل پرونده قضایی کرده اند.


۱ نظر:

  1. سركار خانم فائزه شكنجه گاه اوين كه توسط پدرتان ولاجوردي اداره ميشد وهزاران نفر را شكنجه واعدام كرديد چي آنهم دروغ است

    پاسخحذف