۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

آیا واقعا آقایان موسوی و کروبی در کنفرانس خبری شرکت کرده اند؟

چند روز پیش سایت سحام نیوز خبری در این زمینه منتشر نمود و قرار شد جزئیات کنفرانس را دقایقی بعد منتشر کند . ولی چند روز از این قضیه گذشته و هیچ یک از خبر گزاریها در این زمینه خبری منتشر نکرده اند.
حال این سئوال پیش می آید که آیا اصلا کنفرانس خبری برگزار شده است؟
و بنظر میرسد که هیچ کنفرانس خبری بر گزار نشده است در صورتی که حتی سایت جرس چندین بار این خبر را همراه با عکس منتشر کرد ولی جزئیات را منتشر نکرده است و این منطقی نیست که آقاین موسوی و کروبی در یک کنفرانس خبری با خبرنگاران جهان شرکت کرده اند و هیچ خبری از هیچ کشوری در این زمینه منتشر نشده است . منتشر کردن این خبر مشخص نیست که چه اهدافی را دنبال داشته است .


۱ نظر:

  1. خبر فوری
    ساعت 24 شب 20 مرداد ماه ( بامداد جمعه )
    منزل ما در خیابان بوستان نزدیک منزل میر حسین موسوی است هم اکنون که من با خانواده به منزل رسیدم تمام کوچه پر از مامور و لباس شخصی بود ماشینهای یگان ویژه جلوی بن بست مریم ایستاده اند و عبور مرور کاملا ممنوع است و ما به همراه خانواده با همراهی دو مامور تا درب آپارتمان خود همراه شدیم .
    از همسایه ها پرسیدیم آنها گفتند از ظهر امروز ماموران بصورت بی سابقه وارد منزل آقای موسوی شدند . هم اکنون میتوانید با آمدن به سه راه فرمانیه این صف کشی نیروهای امنیتی را در مقابل خانه موسوی ببینید .
    در ضمن سیستم تلفن همراه و تلفن ثابت ما به طور کلی قطع است .
    یک خودرو مربوط به مخابرات نیز در روبروی سفارت عربستان دیده میشود که اختلالات آنتن دهی تلفنهای همراه را احتمالا ایجاد کرده است .
    من از طریق وایرلس از یک شرکت سرویس دهنده به اینترنت متصل هستم

    پاسخحذف