۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

رئیس دولت فاشیست/ فاجعه ای همانند هولوکاست در ایران

واقعا نمی دانم از کجا شروع کنم ، یک سال از زمان کودتا در ایران گذشت ، میلیونها نفر از مردم ایران به نتایج انتخابات اعتراض کردند ، چند صد نفر بخاطر یک کلمه رای من کجاست به شهادت رسیدن، چندین هزار نفر به زندان افتادن ،بسیاری از دستگیر شدگان مورد تجاوز قرار گرفتند،و پزشک کهریزک که شاهد خیلی از جنایات در کهریزک بود را به قتل رساندن، روزنامه ها را تعطیل کردند و دولت برآمده ازکودتا با تمام تلاش سعی درتک صدایی کردن جامعه کرد، بله اینجا ایران است.
نظامی که خود را اسلامی میدانست با مردم خود چنین کرد ، به راستی چه کسی می توانست فکرش را بکند که روزی جمهوری اسلامی حتی به مردم خود هم رحم نکند .
می دانید چه کسانی هولوکاست را انکار می کنند؟ کسانیکه اگر به قدرت برسند خودشان فاجعه ای همانند هولوکاست را به وجود می آورند ، درست است ، آقای احمدی نژاد که انکار کننده هولوکاست است خود در ایران فاجعه ای همانند هولوکاست را بوجود آورده است.
سال گذشته زمانیکه کمیته ای تشکیل شد برای پیگیری آسیب ‌دیدگان حوادث پس از انتخابات ، نتیجه تحقیقات این کمیته در مورد کشته شدگان به تعداد 72 نفر رسید و به محض اینکه آقای بهشتی سخنگوی کمیته، این آمار را اعلام کرد، بلافاصله هم دفتر کمیته پیگیری پلمپ شد و هم آقای الویری دستگیر شدند.
واقعا جمهوری اسلامی چرا از مشخص شدن حقایق ترس دارد؟
آقای الویری در مصاحبه ای که در سایت کلمه منتشر شده است چنین اظهار داشته اند
آقای مرتضی الویری : ما اطلاعات و اسامی ۶۹ نفر جان‌باخته را به مجلس ارائه کردیم اما چند روز بعد مجلس اعلام کرد که هیچ اطلاعاتی از طرف کمیته پیگیری دریافت نکرده. مجددا نسخه دیگری را به کمیسیون امنیت ملی مجلس فرستادیم.اینکه می‌گویند این آمارها درست یا نادرست بود و به نظام ضربات جبران‌ناپذیری زد، به قضیه هولوکاست شباهت دارد. اما نگاه اصلی باید به گونه‌ای باشد که حتی اگر یک نفر هم کشته شده باشد دغدغه رسیدگی به پرونده آن یک نفر وجود داشته باشد.
آقای الویری این قضایا را به قضیه هولوکاست تشبیه کردند ، واقعا مشخص نیست این نظام چه جنایتهایی کرده است که شاید سالهای زیادی سپری شود تا این جنایت فاش شوند همانند همان گورهای دسته جمعی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر