۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

دروغ هر اندازه بزرگتر باشد، قبولاندن آن به مردم آسان تر است!( راه آهن شیراز ، اصفهان )

راه‌آهن نیمه‌کاره شیراز - اصفهان چگونه افتتاح شد؟ / عکس

اقتصاد > صنعت - تصاویر منتشره از راه‌آهن اصفهان-شیراز پس از افتتاح و اولین جابه‌جایی مسافر، خود گویای نوع فعالیت در این زمینه است.

به گزارش سایت خبری نوروز، راه آهن اصفهان - شیراز که به تازگی افتتاح شده است، پس از عبور اولین قطار از روی این مسیرکلیه ابنیه فنی پروژه نابود شده است و لازم است با هزینه‌های قابل توجه (علاوه بر هزینه هنگفت ساخت راه‌آهن) کلاً تخریب شده و مجدداً از ابتدا ساخته شود.

در ادامه تصاویری از این خسارت، پس از عبور قطار ارائه شده است. لازم به ذکر است که براساس خبر درج شده در روزنامه خبر جنوب مورخ 17/3/88، عبور قطار از روی راه‌آهن تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

راه‌آهن شیراز - اصفهان

راه‌آهن شیراز - اصفهان

راه‌آهن شیراز - اصفهان

راه‌آهن شیراز - اصفهان

راه‌آهن شیراز - اصفهان

راه‌آهن شیراز - اصفهان

راه‌آهن شیراز - اصفهان

راه‌آهن شیراز - اصفهان

راه‌آهن شیراز - اصفهان

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این راه‌آهن می‌توان به این موارد می‌توان اشاره کرد:

- آخرین مرحله پیش از بهره‌برداری از مسیر راه‌آهن کنترل «سیگنالینگ» مسیر است و جالب آن که بدانیم هفته گذشته مناقصه جهت انتخاب پیمانکار سیگنالینگ این مسیر برگزار شده و هنوز انتخاب پیمانکار صورت نگرفته است.

- به طور معمول پس از تکمیل هر مسیر راه‌آهن، به منظور تأمین ایمنی، تا مدتی در حدود یک تا چند هفته لازم است از این مسیر جهت عبور بار استفاده شود، در حالی که مسیر مورد نظر با استفاده از «خانواده‌های معظم شهدا» آزمایش شد.

- مسئولین استانی همراهی‌کننده، با طولانی شدن مسیر به تدریج از قطار پیاده شده و با وسیله زمینی به ادامه مسیر پرداخته و برخی نیز به شیراز بازگشته‌اند.

شنبه ۲۱ ژانویهٔ ۲۰۱۰

قطار شیراز اصفهان

۷ نظر:

  1. فوري و مهم / بانك ملي و ملت در صورت عدم كمك اضطراري دولت رسما ( چهارشنبه 7 بهمن ) اعلام ورشكستگي خواهند كرد



    فوري و مهم / لحظاتي پيش يكي از دوستان و يكي از شركاي تجاري كه از معاونين رده بالا در بانك مركزي ميباشد به من اطلاع داد كه چهارشنبه شب در پاستور ( ساختمان رياست جمهوري ) جلسه اي با حضور احمدي ن‍ژاد و رئيس بانك مركزي و همچنين رياست چند بانك دولتي بخصوص بانك ملي و ملت تشكيل شده و در آن گزارشات مهم و محرمانه اي به احمدي ن‍‍ژاد ارائه شده كه در آن خبر از ورشكستگي زود هنگام دو بانك معتبر يعني ملي و ملت داده شده كه در صورت عدم كمك اضطراري دولت به اين دو بانك تا روز چهارشنبه 7 بهمن ماه رسما اعلام ورشكستگي خواهند كرد و درهاي اين دو بانك و احتمالا بانكهاي ديگر به روي مشتريان بسته خواهد شد . و مردم روز چهارشنبه با درهاي بسته بانكها مواجه خواهند شد

    منبع اين خبر با توضيحات كوتاهي كه در اينباره داد و من عنوان كردم از من خواست كه بدون درنگ صبح روز شنبه نقدينگي شركت خود را از بانك خارج كنم و در اسرع وقت به يكي از ارزهاي معتبر تبديل كنم . در ضمن محض اطلاع به كساني كه طبق قانون جديد نميتوانند مبالغ بالاي 15 ميليون را از حساب خود خارج كنند ميتوانند از طريق راهكار برگشت چك اقدام به برداشت كل موجودي حساب خود كنند .

    از همه كساني كه اين خبر را امروز ( جمعه 2 بهمن ماه ) دريافت كرده اند بعنوان يك ايراني ميخواهم براي كمك به ديگر هموطنان در اين زمان باقيمانده از طريق اس ام اس . تلفن . ايميل و ... اطلاع رساني را بصورت گسترده آغاز كنند . و دوستان . آشنايان . فاميل ( پدر . مادر . خواهر . برادر . دايي . خاله . عمه و .... ) را از ورشكستگي اين 2 بانك كه قطعا ورشكستگي ديگر بانكها را بدنبال خواهد داشت آگاه كنند . فقط در نظر داشته باشيد كه وقت كم است . و بايد اطلاع رساني را از همين حالا آغاز كرد

    در ضمن منبعي كه اين خبر را در اختيار من قرار داد همانطور كه گفتم يكي از معاونان ارشد در بانك مركزي است در پاسخ به اين سوال من كه چگونه اين خبر به بيرون درز پيدا كرده و اين خبر ميبايست محرمانه باشد گفت : بدليل سرمايه گزاري و فعاليت تجاري تعدادي از مسئولين رده بالاي حاضر در جلسه چهارشنبه شب در پاستور و ترس از بر باد رفتن سرمايه هايشان اين خبر را به كارگزاران خود داده اند و برداشت حساب مسئولين و مقامات از همان روز پنجشنبه ( روز بعد از جلسه ) آغاز شده كه نشان از نرسيدن به راهكاري براي جلوگيري از ورشكستگي اين دو بانك در جلسه اضطراري روز چهارشنبه دارد . اين خبر امروز ( جمعه ) به ما رسيده كه براي اقدام و حفظ سرمايه ها هنوز دير نيست .

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز این خبری که در مورد بانک ملی و ملت گفتی را از یک منبع معتبر اعلام کن

    پاسخحذف
  3. میشه مطلب شما رو با ذکر منبع در وبلاگم بزارم ؟

    پاسخحذف
  4. خواهش می کنم مشکلی نداره ، هدف ما همه اطلاع رسانی هست

    پاسخحذف
  5. دوستان عزیز بالاترینی لطفا این خبر رو داغ کنید تا همه دروغ حسینیان رو متوجه بشن

    پاسخحذف
  6. http://balatarin.com/permlink/2010/1/22/1924133
    اینم لینکش

    پاسخحذف
  7. هشدار يك اقتصاددان / مردم نقدينگي خود را از بانكها در هفته جاري خارج و تبديل به ارز كنند

    يك اقتصاددان در فيسبوك خبر داد، جلسه اي در چهارشنبه شب در ساختمان پاستور صورت گرفته كه در آن جلسه رئيس دو بانك ملي و ملت خبر ورشكستگي زود هنگام خود را در صورت عدم افزايش نقدينگي تا روز چهارشنبه به احمدي ن‍ژاد اعلام كرده اند و از احمدي ن‍‍ژاد با وجود مخالفت رئيس بانك مركزي براي جلوگيري از ورشكستگي مجوز دريافت كرده اند كه اين هفته شروع به چاپ ايران چك ( بدون پشتوانه ) براي تامين كمبود نقدينگي خود كنند . اين اقتصاد دان هشدار داد كه اين عمل و اين دستور رئيس جمهور ضربه جبران ناپذير و مهلكي به اقتصاد كشور خواهد زد و از هم اكنون اين دو بانك و اقتصاد ايران را ورشكسته دانست و از مردم خواسته كه براي حفظ سرمايه هايشان نقدينگي خود را از بانكها در اولين فرصت خارج و تبديل به ارز معتبر كنند .

    پاسخحذف