۱۳۸۸ بهمن ۱۸, یکشنبه

مسیر راهپیمایی 22 بهمن سبز در شیراز+اعلامیه

هشت ماه گذشت و هنوز سبز مانده ایم. شاید خودمان هم فکر نمی کردیم که حرکت اعتراض آمیز مان به نتایج کودتای انتخاباتی تبدیل به جنبشی بزرگ شود. جنبشی که امروز با وجود تمام فشارهایی که برای خاموش و سرکوب کردن آن انجام شده آگاهتر، بزرگتر و قوی تر از گذشته در راه سبز امید به پیش می رود و تا رسیدن به خواسته های به حق خود پا پس نخواهد کشید. در این هشت ماه، حوادث تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کرده ایم که هیچ گاه آنها را فراموش نخواهیم کرد. فراموش نکرده ایم راهپیمایی های میلیونی سکوت و خشونت نیروهای حکومت در برابر مردمی که تنها سلاحشان سکوت بود، فراموش نکرده ایم دستگیری گسترده فعالان سیاسی، کشته شدن نداها و سهراب ها، فجایع کهریزک، راهپیمایی روز قدس و سیزده آبان، شانزده آذر خیزش بزرگ دانشجویی، سناریوی پاره کردن عکس امام برای فشار آوردن به دانشجویان و جنبش سبز، حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مرجع آزاده آیت ا… منتظری و سرانجام روز عاشورا… حمله وحشیانه و کشتار و به خون آغشتن انسانهایی که تنها جرمشان این بود که در برابر ظلم سکوت نکردند و یزیدیان زمان آنگونه در ماه حرام خون بیگناهان را به زمین ریختند و صداوسیمای غیر ملی بی انصاف حقایق را ناجوانمردانه وارونه نشان داد. و اکنون حماسه ای دیگر در پیش است: ۲۲ بهمن. روزی که همه با هم اعلام می کنیم که ما انقلاب کرده ایم که آزادی و استقلال داشته باشیم و مردم خود سرنوشت شان را تعیین کنند، نه این که حاکمان هیچ ارزشی برای رأی و خواست مردم قائل نباشند. ۲۲ بهمن روزی که با حضور سبز من و شما، سبز ترین روز سال خواهد شد

شب 19 . 20 .21 و 22 بانگ الله الکبر
22 بهمن ساعت
10 صبح در مسیرهای زیر:

***1- ستاد به سمت شاهچراغ

2- روبروی دانشگاه بسمت چهارراه ملاصدرا

3- چهارراه ملاصدرا به سمت پارامونت و ستاد

■ مهمترین و اصلی ترین مسیر برای 22 بهمن از ستاد به سمت شاهچراغ هست که در صورت خشونت مزدوران میشه از خیابانهای فرعی تظاهرات را گسترش داد و تظاهرات رو به خیابان زند و نمازی و باسکول نادر و حتی فلکه گاز کشید بصورت ضربتی و با تشکیل دسته های 10 نفری و دادن شعار و نشان دادن نمادهای سبز و اگر بتونیم تظاهرات را تا شاهچراغ ادامه بدیم با پیوستن بچه های مسجد قبا میتونیم شیراز رو سبز کنیم. مهم اینست که در یکی از 3مسیر گفته شده حضور پیدا کنید تا با زیاد شدنمان بهم بپیوندیم.

■ همشهریان عزیز در هر 3 مسیر گفته شده که راحت تر هستید شرکت کنید و تا موقعی که بهم نپیوستید شعار ندهید تا سرکوبگران نتوانند شما را شناسایی کنند و بمحض اینکه تعدادمان به گروههای 10 نفره رسید بیشماری خود را نشان میدهیم و از همدیگر در هر شرایطی حمایت میکنیم و نگذاریم که دوستانمان را دستگیر کنند و مطمئن باشید که آنها از ما و اتحاد ما میترسند و اگر از هم پشتیبانی و حمایت کنیم آنها مجال سرکوب پیدا نمیکنند.

■ مهمترین نکته، اتصال این 3 مسیر به همدیگر میباشد و مزدوران بیشترین تلاششون این هست که مردم به هم نپیوندند و همچنین مطمئنا مثل همیشه گارد ویژه جلوی دانشگاه و فلکه علم مستقر میشن پس اینبار بچه های دانشگاه نصفشون در دانشگاه برای مشغول کردن یگان ویژه و نصف دیگر بچه ها به صفوف مردم در خیابانها میپیوندند و امیدواریم مردم از دانشجو ها حمایت کنن و نگذارن بچه ها دستگیر بشن.

■ با توجه به اینکه آقایان موسوی و کروبی و خاتمی مردم رو به تظاهرات دعوت کردند باید نشان دهیم که شیراز هم همپای مردم ایران سبز است و دلگرمی باشیم برای مردم تهران که جانانه دارن برای آزادی کشورمان خون و هزینه میدهند.

■ با تظاهرات ضد خشونتمان به بقیه مردم عادی که فریب تبلیغات رسانه ضد ملی را خوردند در 22 بهمن نشان میدهیم که حکومت تا بحال با نیرنگ و استفاده ابزاری از دین بر مردم ظلم کرده و 22 بهمن بهترین روز هست که به بقیه نشان دهیم که ما مردمی علاقمند به کشور و جنبشی ضد خشونت هستیم و این خامنه ای و دار و دسته او هستند که مردم را به خاک و خون میکشند.

■ جنبش سبز و آزادی خواه مردم ایران به اطلاع همه میرساند که حکومت قصد دارد در روز 22 بهمن با دادن نمادهای سبز به بسیجیان و مزدوران مردم رو از جنبش سبز مایوس و ناامید کنه و جنبش و نماد سبز آزادی خواه مردم ایران رو به تسخیر خودش دربیاره و به اسم جنبش سبز علوی همه چیز رو بنام طرفداری از ولایت فقیه و خامنه ای در بیاره اما جنبش سبز کاملا از این برنامه آگاهی داشته و آنرا زیر نظر و دستور خامنه ای میداند و اعلام میکنیم که هیچ ارتباطی با جنبش سبز آزادی خواه ندارد.

به امید ایرانی آزاد و آباد و سبز VVV جنبش سبز شیراز

ساعت 10 صبح فلکه ستاد

از این مطلب کپی گرفته و تا 21 بهمن بصورت گروهی(حداقل 2نفره) و با کسانی که اعتماد دارید در سطح شهر و محله های خود پخش کنید تا همه صدایمان را بشنوند. کوچکترین کاری که هر کس برای آزادی کشورمان میتواند در این برهه از زمان انجام دهد این است که این چند روز رو هرطور که میتونیم اطلاع رسانی کنیم. هرکس با هر توانی که دارد یکی در خانه و همسایه و یکی با پخش کردن شبنامه در محله و مسجد محله خود. رسانه شمایید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر