۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

سید حمید روحانی خواستار قتل عام مخالفان شد

سید حمید روحانی خواستار قتل عام مخالفان و فعالان سیاسی جنبش سبز شد.
سید حمید روحانی که از وی به عنوان مورخ یاد می شود، با اشاره به کشتار سال 67 در زندان های جمهوری اسلامی، خواستار تکرار این اقدام در شرایط فعلی شد. وی که با نشریه دانشجویی "سپیدار" ارگان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفتگو کرده است، گفت: جریان سال 67 اینگونه بود که منافقینی که در زندان بودند تاکتیکی اعلام توبه کردند. پس از پذیرفتن آتش‌بس که منافقین به ایران حمله کردند این ها هم در زندان آشوب کردند و شروع کردند به آتش زدن زندان و اینکه آن‌ها که می‌رسند به تهران، کار را یکسره کنند! امام هم فرمود آنهایی که بر سر (موضع) هستند مهدورالدمند و باید محاکمه و مجازات شوند و آن اعدام‌ها توانست چشم فتنه را در بیاورد و ریشه آن جریان را بخشکاند. من فکر می‌کنم در فتنه اخیر هم اگر یک چنین برخورد قاطع جدی و انقلابی انجام نشود، این مشکل ادامه دار می‌شود.


۳ نظر:

  1. سلام

    خطاب به ملای فاسد حمید روحانی و یا همان صادق زیارتی

    جسارتا

    آقای سید حمید روحانی ( سید صادق زیارتی )

    البته نظر شما را دولت کودتا دارد به انجام می رساند

    ولی حضرت عباسی ، شما چرا می خواهی دولت مثل

    سالهای 60 تا 67 عمل کند ؟؟؟؟!!!!

    آیا به این دلیل نیست که بودجه ی بی حساب از مجلس

    و بدون سوال از چگونگی خرج کردن آن و خوش گذرانی های

    کذایی خیلی برای شما مزه دارد که حاضر ید حتی بهایش

    به قیمت خون جوانان بی گناه این مرز و بوم باشد .

    ای ننگ بر سیدی مثل تو که دل رسول خدا را با کثافت کاریهایت

    و حالا هم فضله افشانیهایت به درد می آوری .


    فاطمی

    پاسخحذف
  2. ما مقصریم که احمق هاو قاتلینی مثل شما را زودتر از این بیرون نریختیم. بزودی شما آخوندهای خونخوار را اعدام می کنیم تا ببینید چه مزه ای دارد.

    پاسخحذف
  3. اى زنا زاده
    اين جنبش كه به زودى ريش و ريشه ى شما را خواهد سوزاند در واقع ادامه راه همان جوانان با شرفى است كه ماهيتِ كثيف و خونخوار خمينى را در ۳۰ سال پيش شناختند ولى متاسفانه در آن ضمن هنوز بودند حقوق بگيرانى كه عكس دجال را در ماه مى ديدند. اما مقاومت همان جوانان خمينى را از ماه به ته چاه عفونت كشاند و چهره واقعى او را به دنيا معرفى كرد. همان گونه كه خمينى آرزوى سركوب آزادى خواهان را به گور برد شما پس مانده هاى او نيز به دست تواناى مردم به مجازات خواهيد رسيد آن روز بسيار نزديك است

    پاسخحذف